Умови повернення товару
Купивши товар, ви можете повернути його протягом 14 днів, якщо він з якоїсь причини вам не підійшов. Повернення товару відбувається відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Умови повернення товару:
- З моменту покупки до повернення товару не минуло 14 днів.
- На товарі відсутні сліди експлуатації.
- Товар зберіг початковий вигляд.
- Упаковка, в якій продавався товар, ціла, без пошкодження.
- Ви зберегли упаковку та товарний чек/накладну.
- Товар у робочому стані: він включається, абсолютно всі функції працюють.
Для оформлення повернення вам потрібно мати із собою документ, що підтверджує придбання товару (чек, накладну, акт); паспорт чи інший документ, що підтверджує особу; гарантійний талон, заповнений належним чином, якщо видавався; реквізити банківської картки, якщо купівля здійснювалася безготівковим способом.
Повернення товарів із дефектом чи виробничим шлюбом здійснюється у результаті укладання сервісного центру. Повернення можливе лише в тому випадку, якщо сервісний центр встановить, що товар:
- має недолік, що виник з вини виробника;
- повертається в період дії гарантійного строку.
Коли повернення товару за гарантією не надається?
Покупець може отримати відмову від сервісного центру у гарантійному обслуговуванні, якщо:
- На товарі є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок необережності покупця або третіх осіб.
- Покупець неправильно експлуатував товар.
- Покупець зробив несанкціоноване відкриття товару, самостійно намагався його полагодити, виправити та змінив внутрішні комунікації, компоненти або схеми.
- Покупець порушив безпеку та пошкодив гарантійні пломби.
- Серійний номер виробу, змінений, стертий або пошкоджений і не може бути встановлений (штрих-код на упаковці/пакеті).
- Виявлено пошкодження, які виникли внаслідок потрапляння всередину товару сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або виріб знаходився під впливом екстремальних температур, що призвело до порушення.
Гарантійному зобов’язанню та гарантійному обслуговуванню не підлягають товари, якщо:
- Були перевищені норми нормальної експлуатації, що призвело до природного зношування елементів та корпусних елементів переносних виробів. Товар був пошкоджений через збій електрики, не телекомунікаційних систем чи інших факторів.
- Ушкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з’єднання та підключення товару до інших виробів.
- Ушкодження виникли через те, що товар використовувався не за призначенням або були порушені правила експлуатації.
- На товарі є пошкодження, що виникли внаслідок стихійного лиха.
- Ушкодження виникли через недбале ставлення або експлуатацію товару (не дотримувався температурний режим, на товар розлили рідину, він лежав у запиленому місці, всередині потрапили сторонні предмети тощо).
- Ушкодження виникли внаслідок аварійного збою в мережі.
- На товарі виявлено дефекти або випадкові пошкодження, які з’явилися там з вини користувача.
- Товар виявився пошкодженим або став неправильно функціонувати через неправильно вибрані та встановлені програми.
- Виріб пошкодився або став ненормально функціонувати через використання неякісного/нестандартного приладдя, запасних частин, елементів живлення.
- На товарі є ознаки ремонту/розкриття сторонніми особами.
*Гарантійні зобов’язання не поширюються на витратні матеріали, які можна придбати окремо від виробу:
- глечики, ножі тощо;
- ремкомплекти.