Гарантійні зобов’язання:
При передачі технічно складних побутових товарів покупцю одночасно передаються встановлені виробником товару комплект приладдя та документи (технічний паспорт або інший документ, що його замінює), гарантійний талон із зазначенням дати та місця продажу, інструкція з експлуатації та інші документи, якщо такі є.
На деякі типи товарів виробниками не надаються гарантійні талони. Для сервісу досить пред’явити сам продукт і будь-який документ, що підтверджує факт продажу даного продукту.
Покупець має право пред’явити передбачені законом “Про захист прав споживачів” вимоги до продавця щодо недоліків товару, лише якщо вони виявлені протягом гарантійного строку або терміну придатності. Гарантійний термін товару вказується на сторінці товару та обчислюється з моменту передачі товару покупцю. Якщо день передачі встановити неможливо, ці терміни обчислюються з дня виготовлення товару.
У разі виявлення недоліків товару під час експлуатації протягом гарантійного терміну, рекомендуємо Вам уважно ознайомитись з інструкцією з експлуатації товару, щоб самостійно визначити, чи всі вимоги щодо експлуатації придбаного товару виконані відповідно до зазначеної інструкції. Якщо вимоги щодо експлуатації були виконані правильно, то з усіх питань здійснення гарантійного обслуговування товару, рекомендуємо Вам звернутися до телефону +38 (066) 280-58-93.
Сервісний центр проводить діагностику виявлених недоліків, визначає характер дефекту – заводський шлюб чи результат неправильної експлуатації покупцем. Після проведення перевірки може бути проведений гарантійний ремонт товару з недоліками, що виникли з вини виробника. Якщо проведення ремонту неможливе, то при пред’явленні експертного висновку у встановлені законом строки ми здійснимо заміну товару із заводським дефектом на товар належної якості, або повернення коштів протягом 20 робочих днів з дня пред’явлення такої вимоги.
Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку та прийняття рішення просимо Вам направити письмове звернення. Просимо Вас докладно викласти проблему з товаром і докласти фотографії. Вашу претензію буде розглянуто протягом 10 робочих днів з моменту отримання. Ми намагатимемося знайти оптимальне для Вас рішення.
Повернення товару:
Відповідно до законодавства України є дві ситуації, в яких Ви можете повернути куплений у нас товар:
- Перша: товар несправний (товар неналежної якості).
- Друга: товар Вам не підійшов.
I. Розглянемо першу ситуацію. Можливі два варіанти:
1. Несправність виявилася перед початком використання товару
Товар був у використанні, тобто. є новим (корпус в ідеальному стані, збережені усі захисні плівки, упаковка, документи).
З дня придбання минуло трохи більше 14 днів, крім дня купівлі;
Ви звертаєтесь до нас із проханням замінити товар на новий. За необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт порушення споживачем (покупцем) гарантійних умов експлуатації товару. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ „Про захист прав споживачів” становить 14 днів.
2. Несправність виявилася в процесі використання товару
У цій ситуації відповідно до ст.8 ЗУ “Про захист прав споживачів” заміна товару на новий або повернення грошей можлива протягом усього гарантійного терміну за наявності “істотного недоліку” у придбаному товарі. Відповідно до п.12 ст.1 ЗУ “Про захист прав споживачів” “суттєвим недоліком” вважається недолік, який має такі обов’язкові елементи:
- унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення;
- з’явився з вини виробника (продавця);
- після його усунення з’являється знову з незалежних від споживача причин;
- має одну з таких ознак:
- a. він взагалі не може бути усунений;
- б. на його усунення потрібно понад чотирнадцять календарних днів;
- ст. він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено.
Відповідно до п.6 ст.8 ЗУ “Про захист прав споживачів” за наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а у разі відсутності товару – вимога підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу покупця у встановлений термін неможливо, покупець має право на свій вибір пред’явити продавцю, виробнику інші вимоги, а саме: заміна на такий самий товар іншої марки з відповідним перерахунком продажної ціни;
повернення грошей.
Відповідно до п.7 ст.8 ЗУ “Про захист